poniedziałek, 14 lutego 2011

3.

 ~ dzień dobry .

no to dziś mamy 14 lutego , czyli walentynki . jeśli chodzi o mnie to uważam iż jest to jeden z najzwyklejszych dni w roku i , że jest on nie potrzebnie wyróżniany , aczkolwiek wiele osób traktuje walentynki jak jedno z najważniejszych ' świąt ' . jestem ciekawa tylko jednego . kto z was spędził je w towarzystwie tej samej , jakże ' ukochanej ' osoby co w zeszłym roku ? to pytanie zostawmy lepiej bez odpowiedzi . hahah . no ale mniejsza z tym . no to może taka krótka  relacja z dziś . z dziewczynami , które kocham nad życie . pizza i muzyka , która mnie tak cholernie uspokaja . także dzisiejszy dzień był zwyczajny , ale jednak troszkę inny .  no ale mniejsza o to . Kocham was WSZYSTKICH . nawet tych , którzy uważają , że jestem suką bez serca . WIELKIE LOVE . < 3 . bahhahah . 


  dwa zdjęcia typu : nudzi mi się i cholerny nie ogar . C:

Nikola , Ola , Anna , Dagmara , Kamila , Wioleta . < 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz