sobota, 19 lutego 2011

5.

~ dobry dzionek , kochani .

no to nie było ostatnio notki , wiem . powód - leń , ogromny leń . no to może krótka relacja . jest luzik , wstaje sobie kiedy chcę , kładę się spac kiedy chcę . także luz . mam ogromnego lenia , którego pokochałam całym sercem . powiem wam , że wstawanie o 10 czy 11 bardzo , ale to bardzo przypadło mi do gustu . owszem , jestem perfidnie leniwa i jestem z siebie w stu procentach dumna . ha ! ferie tak jakoś szybko lecą , jeszcze tylko  9 dni mojego błogiego lenistwa i szkoła , którą oczywiście tak bardzo kocham . wtf . no ale mniejsza o to . trzeba jakoś czas wykorzystac , prawda placki ? no a jak ! powoli moja pozytywna energia mnie opuszcza , co jest zjawiskiem dziwnym . hahahha . ja i moja pozytywna energia , łi . lol . dobra , kończe to . i tak nie czytacie , ale to nie zmienia faktu , że was ogromnie uwielbiam .
 kocham te nerdy <3


WIELKIE LOVE DLA PATRYKA I SEBASTIANA . KOCHAM WAS NAJMOCNIEJ NA ŚWIECIE <33 HAHAHAHHAHAH . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz