poniedziałek, 21 lutego 2011

6.

DZIEŃ DOBRY !


aj . dziś było , hm ? cudownie , tak to wręccz idealne słowo , które tak dobrze opisuje dzisiejszy jakże zacny dzionek . powiem wam iż przeżyłyśmy dziś przygodę życia na najwyższym szczycie Podjuch ! także luzik i wielki smajl na ryjku . KAROLAJN PRZYJECHAŁA ! <3 i ma lustrzane , więc nie obyło się bez zdjęc , które cholernie mi się podobają mimo iż wszłam jak pasztet i grubaśny dzieciaczek to jestem zadowolona . lustrzanka a cyfrówka to ogromna różnica , takie jest moje zdanie . (: ale to nie jest tylko jeden powód do mojej radości . kolejnym powodem jest to iż dostałam się do teledysku Bartosza Jagielskiego . a to wszystko zawdzięczam Honey , której jeszcze niedawno byłam fanką . TAKŻE DZIĘKUJĘ CI HONORATKO Z TO IŻ DZIĘKI TOBIE I TWOJEMU ZACHOWANIU DOWIEDZIAŁAM SIĘ O ISTNIENIU BLOGA BARTOSZA I TYM WŁAŚNIE SPOSOBEM DOSTAŁAM SIĘ DO JEGO TELEDYSKU ! WIELKIE LOVE DLA CB , HONORATKO . I MIEJMY NADZIEJĘ IŻ BARTOSZ BĘDZIE MIAŁ CORAZ WIĘCEJ FANÓW .  (:

Hhahah . < 3 a tu fotki , o których wspominałam :



PEACE & LOVE .




                                   KLIK .


                 POZYTYWNA ENERGIA W JEGO GŁOSIE <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz